Co zapewnia kurs TOEFL?


Oferujemy kompleksowe kursy TOEFL (Test języka angielskiego jako języka obcego) dla studentów z innych krajów, którzy chcą dobrze zrozumieć angielski w Ameryce Północnej, z myślą o studiowaniu w amerykańskich i kanadyjskich szkołach wyższych i uniwersytetach, gdzie nauczanie odbywa się w języku angielskim język.

Oprócz korzyści uzyskanych z powodów studiów, istnieje wiele różnych programów stypendialnych, rządowych i agencji licencyjnych / certyfikacyjnych, które wykorzystują ten egzamin do oceny biegłości w języku angielskim.

 

Program kursu TOEFL


Są ustalone daty rozpoczęcia w ciągu roku, a kurs obejmuje 20 lekcji tygodniowo rano w przygotowaniach do TOEFL (lub 22 lekcje w centrach USA) z opcją wzięcia dodatkowych 8 lekcji popołudniami z ogólnego angielskiego na bardziej intensywne program.

Egzamin TOEFL:
Egzaminy TOEFL odbywają się regularnie przez cały rok, a St Giles może pomóc uczniom w rezerwacji egzaminów. Nasza szkoła w San Francisco jest również centrum egzaminacyjnym; jeśli w trakcie pobytu są dostępne terminy egzaminów, możesz przystąpić do egzaminu w tej szkole.

Czterogodzinny egzamin TOEFL obejmuje następujące sekcje:

 

TOEFL Słuchanie


Ta część egzaminu wymaga od studenta odpowiedzi na szereg pytań dotyczących sześciu fragmentów opartych na przedmiotach akademickich, w tym czterech wykładów akademickich i dwóch rozmów studenckich. Uczeń nie wymaga ani nie oczekuje wcześniejszej specjalistycznej wiedzy na ten temat. Studenci przystępujący do tego egzaminu mogą robić notatki podczas czytania i odnosić się do nich, odpowiadając na zadane im pytania. Każde czytanie i rozmowa jest słyszana / udzielana tylko raz i ma na celu określenie zdolności ucznia do zrozumienia i określenia następujących kwestii:

  • Główne pomysły
  • Ważne szczegóły
  • Związki między pomysłami
  • Implikacje
  • Postawa mówcy
  • Cel głośnika
  • Organizacja informacji

 

 TOEFL Czytanie


Ta sekcja składa się z różnorodnych naukowych pytań dotyczących od czterech do sześciu fragmentów tekstu, z których każde zawiera łącznie około 700 słów. Fragmenty te wymagają od ucznia zrozumienia retorycznych funkcji, takich jak przyczyna i skutek, oraz porównania, kontrastu i sporu na ten temat. Wcześniejsza znajomość przedmiotu testu nie jest wymagana ani oczekiwana. Pytania w tej części egzaminu dotyczą następujących obszarów:

  • Główne pomysły
  • Detale
  • Najważniejsze informacje
  • Wnioski
  • Wstawienie zdania
  • Słownictwo
  • Cel retoryczny
  • Ogólne pomysły

 

TOEFL Mówienie


Ta część egzaminu składa się z sześciu zadań - czterech zintegrowanych i dwóch niezależnych:

Niezależne zadania - wymagają od studentów odpowiedzi na pytania w oparciu o znane tematy. W tej części egzaminu studenci oceniani są pod kątem umiejętności przekazania swoich pomysłów zarówno w sposób jasny i spójny, jak i umiejętności spontanicznego mówienia na temat prezentowanej tematyki.

Zintegrowane zadania - dwa zintegrowane zadania wymagają od studentów przeczytania krótkiego fragmentu, wysłuchania konwersacji opartej na życiu w kampusie lub wykładu na kursie akademickim i odpowiedzi na pytanie poprzez połączenie odpowiednich informacji z tekstu i informacji ustnej. Pozostałe zintegrowane zadania oceniają zdolność ucznia do skutecznego przekazywania i prawidłowej syntezy informacji podanych podczas części czytania i słuchania testu.

Uczniowie mogą robić notatki podczas tej części egzaminu i odnosić się do nich podczas odpowiadania na pytania.

 

Pisanie TOEFL


Ta część egzaminu ocenia zdolność studenta do pisania w środowisku akademickim i składa się z dwóch następujących zadań:

Zintegrowane - To zadanie wymaga od ucznia przeczytania fragmentu na temat akademicki, a następnie wysłuchania dyskusji na ten temat wygłoszonej przez mówcę. Następnie student musi napisać streszczenie ważnych punktów w fragmencie ze słuchu i odpowiednio wyjaśnić, w jaki sposób odnoszą się one do kluczowych punktów z fragmentu z czytania.

Niezależny - To zadanie wymaga od ucznia napisania eseju z jego osobistą opinią lub wyborem oraz właściwego udokumentowania i wyjaśnienia powodów tego.